Kì nghỉ gần đây nhất của tôi là ở vũng tàu, tôi đã đi cùng bạn đại học dịch - Kì nghỉ gần đây nhất của tôi là ở vũng tàu, tôi đã đi cùng bạn đại học Anh làm thế nào để nói

Kì nghỉ gần đây nhất của tôi là ở v

Kì nghỉ gần đây nhất của tôi là ở vũng tàu, tôi đã đi cùng bạn đại học của tôi, đã đi vào ngày 9 và 10 tháng 10, cách đây hơn 1 tuần. Chúng tôi đã khởi hành lúc 11h trưa và đã đến nơi lúc 2h chiều. Tôi và 5 người bạn đã đi bằng xe máy đã đến đó. Đến nơi, chúng tôi đã nghỉ ngơi và đã ăn 1 ít trước khi xuống biển.Chúng tôi đã tắm biển lúc 5 giờ chiều và đã kết thúc lúc 6 giờ chiều. thời tiết xấu nên chúng tôi đã lên sớm. Không lâu thì trời đổ mưa to, đợi đến khi hết mưa, chúng tôi đã dạo biển và đã ăn tối. 11h đêm chúng tôi đi ngũ. Chúng tôi không đón được bình minh do ngũ dậy trễ. Sau đó, chúng tôi đi ngọn hải đăng và đi ăn trưa. Có điều thú vị là trong lúc chúng tôi đi lên đó, chúng tôi bị lạc đường 2 lần, sau đó thì chúng tôi mới đến nơi, trời thì mưa lâm râm. Sau đó, chúng tôi trở về phòng ngũ trưa. 2 giờ trưa chúng tôi về, kết thúc buổi dã ngoại. chuyến đi kéo dài 2 ngày 1 đêm, nó để lại cho tôi nhiều kỉ niệm khó quên
0/5000
Từ: -
Sang: -
Kết quả (Anh) 1: [Sao chép]
Sao chép!
My most recent vacation is in Vung Tau, I went along my college friend, went on 9 and 10 October, more than a week ago. We have sailed at 11 h lunches and afternoon at 2 h. Me and 5 friends went by motorcycle has arrived. To the place, we had a break and ate a little before. We were bathing at 5 pm and ended at 6 pm. bad weather so we were up early. Soon it poured rain, wait until most of the rain, we had to walk to the sea and have dinner. 11 h of the night we went. We were not welcomed by the dawn team up late. Then, we go to the lighthouse and go to lunch. There is the interesting thing is that while we go up there, we lost 2 times, then we are new to the place, the Sun, the rain forest jungle. After that, we returned to the room five lunches. 2 hour lunches we about, end picnic. the trip lasts 2 days 1 night, it left me many unforgettable memories
đang được dịch, vui lòng đợi..
Kết quả (Anh) 2:[Sao chép]
Sao chép!
The most recent stay was in my dock, I went with my college friends, went on 9 and 10 October, more than one week ago. We were departing at 11 am and arrived at 2pm. I and 5 friends went by motorcycle went there. On arrival, we were rested and ate a little before 1 .It was swimming down at 5 pm and ended at 6 pm. bad weather, so we were up early. Not long then rained out, wait until the rain, we have the sea and have dinner stroll. 11pm we went to the army. We were not picked up by the army up late dawn. Then, we go the lighthouse and go to lunch. It is interesting that while we go out there, we lost 2 times, then we first arrived, the sky is raining. Then, we went back to the bedroom noon. 2 pm we about, ending picnics. trip lasts 2 days and 1 night, it left me with unforgettable memories
đang được dịch, vui lòng đợi..

Các ngôn ngữ khác
Hỗ trợ công cụ dịch thuật: Albania, Amharic, Anh, Armenia, Azerbaijan, Ba Lan, Ba Tư, Bantu, Basque, Belarus, Bengal, Bosnia, Bulgaria, Bồ Đào Nha, Catalan, Cebuano, Chichewa, Corsi, Creole (Haiti), Croatia, Do Thái, Estonia, Filipino, Frisia, Gael Scotland, Galicia, George, Gujarat, Hausa, Hawaii, Hindi, Hmong, Hungary, Hy Lạp, Hà Lan, Hà Lan (Nam Phi), Hàn, Iceland, Igbo, Ireland, Java, Kannada, Kazakh, Khmer, Kinyarwanda, Klingon, Kurd, Kyrgyz, Latinh, Latvia, Litva, Luxembourg, Lào, Macedonia, Malagasy, Malayalam, Malta, Maori, Marathi, Myanmar, Mã Lai, Mông Cổ, Na Uy, Nepal, Nga, Nhật, Odia (Oriya), Pashto, Pháp, Phát hiện ngôn ngữ, Phần Lan, Punjab, Quốc tế ngữ, Rumani, Samoa, Serbia, Sesotho, Shona, Sindhi, Sinhala, Slovak, Slovenia, Somali, Sunda, Swahili, Séc, Tajik, Tamil, Tatar, Telugu, Thái, Thổ Nhĩ Kỳ, Thụy Điển, Tiếng Indonesia, Tiếng Ý, Trung, Trung (Phồn thể), Turkmen, Tây Ban Nha, Ukraina, Urdu, Uyghur, Uzbek, Việt, Xứ Wales, Yiddish, Yoruba, Zulu, Đan Mạch, Đức, Ả Rập, dịch ngôn ngữ.

Copyright ©2024 I Love Translation. All reserved.