Vào năm ngoái, tôi đã có một kì nghỉ đáng nhớ với lớp tôi. Sau một thờ dịch - Vào năm ngoái, tôi đã có một kì nghỉ đáng nhớ với lớp tôi. Sau một thờ Anh làm thế nào để nói

Vào năm ngoái, tôi đã có một kì ngh

Vào năm ngoái, tôi đã có một kì nghỉ đáng nhớ với lớp tôi. Sau một thời gian dài vất vả học tập thầy giáo đã quyết định tổ chức cho chúng tôi đi du lịch biển sầm sơn. Đúng như hẹn, 4 giờ sáng ngày 21 tháng 6 năm 2015, chúng tôi bắt đầu chuyến đi của mình. Nhoáng cái đã qua 2 tiếng, tài xế cho chúng tôi dừng lại để ăn uống và nghỉ ngơi. Sau đó chúng tôi lại tiếp tục hành trình, dần dần bãi biển sầm sơn xinh đẹp đã hiện ra trước mắt chúng tôi. Chúng tôi dừng xe và nghỉ chân ở khách sạn . Chiều xuống lớp chúng tôi tổ chức vui chơi ở bãi biển, chúng tôi vui đùa, hò hét . Đêm đến chúng tôi tụm thành từng nhóm đi tham qua vòng quanh sầm sơn. Sáng hôm sau chúng tôi hẹn nhau dậy sớm để ngắm bình minh lên, wow thật là đẹp, chúng tôi thốt lên kinh ngạc. Tôi cùng bạn vội chụp lại khoảnh khắc đáng nhớ này. Bởi vì là chuyến đi hai ngày nên đến trưa sau khi ăn chúng tôi vội thu dọn hành lý để về. Tuy rằng thời gian rất ngắn nhưng đây quat là một kì nghỉ đáng nhớ với tôi, bởi vì đây là lần đầu tiên tôi được đi biển cùng với lớp tôi
Kết quả (Anh) 1: [Sao chép]
In the last year, I had a memorable vacation with my class. After a long time of hard work learning the teacher decided to organize for us to travel the sea sầm sơn. As the appointment, 4 in the morning on June 21, 2015, we started his trip. Deals that took over two hours, the driver let us stop to eat and rest. Then we resumed the journey, Sam son Beach gradually has beautiful eyes. We stopped the car and rest in hotel. Our class is held down the afternoon of fun at the beach, we have fun, applauding. The night came we cluster into each group goes through around the Sam son. The next morning we get up early to watch the different appointment dawn up, wow that was beautiful, we uttered. I am with you in a hurry take this memorable moments again. Because the trip two days after eating at noon so we rush to pack on. But that very short period but this is quat is a memorable vacation with me, because this is the first time I was to go to sea together with the class I
Kết quả (Anh) 2:[Sao chép]
Last year, I had a memorable stay with my class. After a long hard time learning the teacher has decided to organize for us traveling Sam Son beach. As appointments, 4 am June 21, 2015, we started our trip. Nhoáng the past 2 hours, the driver let us stop to eat and rest. Then we resumed the journey, gradually painted beautiful beach was crowded out before our eyes. We stopped the car and hotel base. Our afternoon classes held down play at the beach, we have fun, cheered. At night we clustered into groups to go sightseeing around the crowded paint. The next morning we agreed to meet up early to watch the sunrise, wow it was beautiful, we exclaimed, astonished. I'm with you quickly capture memorable moments. Because the two-day trip up to eat lunch after we rushed to pack up to go. Although very short, but this time quat is a memorable stay with me, because this is the first time I was sailing with my class