Cuối tháng rồi tôi có một chuyến đi đến biển Vũng Tàu với bạn tôi. Chú dịch - Cuối tháng rồi tôi có một chuyến đi đến biển Vũng Tàu với bạn tôi. Chú Anh làm thế nào để nói

Cuối tháng rồi tôi có một chuyến đi

Cuối tháng rồi tôi có một chuyến đi đến biển Vũng Tàu với bạn tôi. Chúng tôi đi đến đó để thư giãn nhân dịp nghỉ hè của chúng tôi. Chúng tôi đi bằng xe máy và phải mất 5 giờ đồng hồ mới tới nơi. Đến Vũng Tàu chúng tôi tắm biển, ăn hải sản, nhặt vỏ sò và ngắm hoàng hôn. Tối đến chúng tôi chuẩn bị đốt lửa và nướng đồ ăn ngoài trời nhưng đột nhiên trời đổ mưa to vì vậy chúng tôi phải ăn tối trong nhà hàng rồi trở về ngủ sớm. Chuyến đi chỉ kéo dài 1 ngày 1 đêm. Sáng hôm sau chúng tôi phải rời khỏi Vũng Tàu. Chuyến đi rất vui và đầy kỷ niệm.
Kết quả (Anh) 1: [Sao chép]
Last month, and then I have a trip to Vung Tau with you I. We go there to relax on the occasion of our summer vacation. We travel by motorbike and it takes 5 hours to arrive. Our sea bath to Vung Tau, eat seafood, comb and watch the sunset. Up to us to prepare the fire and Grill outdoors but suddenly the Sun pouring rain so we had to have dinner in the restaurant and then back to sleep soon. The trip lasted only 1 day. The next morning we left Vung Tau. The trip is very fun and full of memories.
Kết quả (Anh) 2:[Sao chép]
Late last month I had a trip to Vung Tau beach with my friends. We go there to relax on the occasion of our summer vacation. We traveled by motorbike and it takes 5 hours to arrive. Visit our Vung Tau beach, eat seafood, picking up shells and watching the sunset. At night we light a fire and prepare outdoor barbeque but suddenly it rained so we had to have dinner in a restaurant and then returned to bed early. The trip lasted only 1 day 1 night. The next morning we had to leave Vung Tau. The trip was fun and full of memories.