Kỳ nghỉ vui nhất của tôi là cách đây ba năm . Đó là một chuyến đi về q dịch - Kỳ nghỉ vui nhất của tôi là cách đây ba năm . Đó là một chuyến đi về q Anh làm thế nào để nói

Kỳ nghỉ vui nhất của tôi là cách đâ

Kỳ nghỉ vui nhất của tôi là cách đây ba năm . Đó là một chuyến đi về quê ngoại của bạn tôi . Nhà ngoại bạn tôi là một trang trại ở đó vườn ,ao , sông , đồng lúa, . Chuyến đi kéo dài khoảng 2 ngày 1 đêm .Buổi sáng chúng tôi tha hồ câu cá , bắt ốc , và đáng nhớ nhất là đi hái trộm dừa . Buổi chiều chúng tôi chơi đá bóng với những đứa trẻ và bơi lội cùng chúng, thật là thú vị . Buổi tối chúng tôi ăn tối và uống bia với nhau cùng hát và nói chuyện . Sau đó chúng tôi đi ngủ . Sáng hôm sau chúng tôi dậy sớm để đi theo ra đồng lúa cùng ông bà ngoài để chụp ảnh . Không khí ở làng quê vào buổi sáng thật là trong lành . Sau đó chúng tôi cùng giúp ông cho bò ăn cỏ việc này thật thú vị vì chúng tôi chưa bao giờ làm cả . Buổi trưa chúng tôi về nhà ăn trưa và ngủ một giấc , Sau đó chúng tôi lên xe buýt để về lại thành phố . Chuyến đi tuy ngắn nhưng thật vui và thú vị .
0/5000
Từ: -
Sang: -
Kết quả (Anh) 1: [Sao chép]
Sao chép!
My best holiday was three years ago. It is a ride on the foreign country I. House Foreign Affairs you I is a farm in which the garden, pond, River, rice fields,. The trip lasts about 2 days 1 night. The morning we spoiled fish, snails, and the most memorable was the pickers go stealing coconuts. In the afternoon we played soccer with the kids and swimming with them, it's interesting. In the evening we have dinner and drink beer together sing and talk. Then we went to sleep. The next morning we get up early to go out with him to her rice field outside to take pictures. The air in the countryside is so fresh in the morning. Then we help you for cows eating grass this real interesting because we never do at all. Noon lunch we go home and sleep, then we got on the bus to get back to the city. Short trip so fun and interesting.
đang được dịch, vui lòng đợi..
Kết quả (Anh) 2:[Sao chép]
Sao chép!
My funniest holiday was three years ago. It was a trip of your childhood home to me. Diplomats my friend on a farm in that garden, ponds, rivers, rice fields,. The trip lasts about 2 days 1 night .Buoi morning we spoiled fish, snails, and the most memorable was picking coconuts theft. In the afternoon we played football with the kids and swimming with them, it is interesting. At night we have dinner and drank beer together to sing and talk. Then we went to bed. The next morning we got up early to take the rice out and grandparents outside to take pictures. The atmosphere in the village in the morning it was fresh. Then we went to help him for this grass-fed cows is interesting because we've never done. At noon we went home for lunch and a nap, then we boarded the bus to return to the city. The trip was short but it was fun and interesting.
đang được dịch, vui lòng đợi..

Các ngôn ngữ khác
Hỗ trợ công cụ dịch thuật: Albania, Amharic, Anh, Armenia, Azerbaijan, Ba Lan, Ba Tư, Bantu, Basque, Belarus, Bengal, Bosnia, Bulgaria, Bồ Đào Nha, Catalan, Cebuano, Chichewa, Corsi, Creole (Haiti), Croatia, Do Thái, Estonia, Filipino, Frisia, Gael Scotland, Galicia, George, Gujarat, Hausa, Hawaii, Hindi, Hmong, Hungary, Hy Lạp, Hà Lan, Hà Lan (Nam Phi), Hàn, Iceland, Igbo, Ireland, Java, Kannada, Kazakh, Khmer, Kinyarwanda, Klingon, Kurd, Kyrgyz, Latinh, Latvia, Litva, Luxembourg, Lào, Macedonia, Malagasy, Malayalam, Malta, Maori, Marathi, Myanmar, Mã Lai, Mông Cổ, Na Uy, Nepal, Nga, Nhật, Odia (Oriya), Pashto, Pháp, Phát hiện ngôn ngữ, Phần Lan, Punjab, Quốc tế ngữ, Rumani, Samoa, Serbia, Sesotho, Shona, Sindhi, Sinhala, Slovak, Slovenia, Somali, Sunda, Swahili, Séc, Tajik, Tamil, Tatar, Telugu, Thái, Thổ Nhĩ Kỳ, Thụy Điển, Tiếng Indonesia, Tiếng Ý, Trung, Trung (Phồn thể), Turkmen, Tây Ban Nha, Ukraina, Urdu, Uyghur, Uzbek, Việt, Xứ Wales, Yiddish, Yoruba, Zulu, Đan Mạch, Đức, Ả Rập, dịch ngôn ngữ.

Copyright ©2024 I Love Translation. All reserved.